Συχνές Ερωτήσεις
Μεταφορικά & Αποστολές
Ποιες μέθοδοι αποστολής είναι διαθέσιμες;
1. Αποστολές Εντός Ελλάδας
2. Αποστολές προς Κύπρο
3. Αποστολές προς Ευρώπη και
Υπόλοιπες Χώρες
Αποστέλλετε δέματα στο εξωτερικό;
Ναι, αποστολές προϊόντων από το bigpharmacy.gr γίνονται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο. Παρακαλούμε δείτε αναλυτικά στην ενότητα «Αποστολές – Μεταφορικά» στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας.
Πόσο χρόνο θα πάρει για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Ο χρόνος παράδοσης του δέματος εξαρτάται από την υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) και συνήθως γίνεται σε 1-2 εργάσιμες μέρες μετά από την αποστολή του. Σε δυσπρόσιτες περιοχές και νησιά, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει έως τις 3-4 εργάσιμες ημέρες.
Ο χρόνος παράδοσης για παραλαβές από το κατάστημα μας (ισχύει μόνο για το Ηράκλειο Κρήτης) γίνεται σε 1-2 εργάσιμες μέρες.
Ο μέσος χρόνος παράδοσης προς Κύπρο (μετά την αποστολή από το κατάστημά μας) είναι 5-15 εργάσιμες μέρες.
Για αποστολές στο εξωτερικό (εκτός Ελλάδας) ο μέσος χρόνος παράδοσης
είναι κατά μέσο όρο 5-20 εργάσιμες μέρες.
Τρόποι Πληρωμών
Ποιους τρόπους πληρωμής παρέχετε;
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:
Αντικαταβολή,
Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα,
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τους τρόπους πληρωμής στην ενότητα «Τρόποι Πληρωμής» στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας.
Το να αγοράζεις ηλεκτρονικά είναι ασφαλές;
Ναι, είστε απόλυτα διασφαλισμένοι στις online αγορές σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Τηρούμε όλους τους κανόνες ασφαλείας που αφορούν την μεταφορά ευαίσθητων δεδομένων, τα οποία ΔΕΝ αποθηκεύονται στα αρχεία μας, καθώς η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται σε συνεργασία με την τράπεζα.
Παραγγελίες & Επιστροφές
Πώς μπορώ να βάλω μία παραγγελία?
1. Μέσω του Ιστοτοπου – E-Shop μας
2. Μέσω E-mail
3.Μέσω Τηλεφώνου
4. Μέσω Chat
Πως μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω μία παραγγελία μου;
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς.
Χρειάζομαι λογαριασμό για να παραγγείλω;
Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να έχετε λογαριασμό για να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ωστόσο, τα μέλη του bigpharmacy.gr έχουν τη δυνατότητα να εξοικονομούν χρόνο, αφού δε χρειάζεται να συμπληρώνουν τα στοιχεία τους κάθε φορά που πραγματοποιούν μια νέα παραγγελία καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τα νέα και τις προσφορές μας.
Πως μπορώ να αναζητήσω την παραγγελία μου;
Για να εντοπίσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε, εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας στο πλαίσιο και πατήστε το κουμπί "Εντοπισμός". Τον αριθμό της παραγγελίας σας θα τον βρείτε στο email επιβεβαίωσης που σας έχουμε στείλει.
Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 10 εργάσιμων ημερών απο την ημερομηνία που τα παραλάβετε, με επιβάρυνση το κόστος επιστροφής τους.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε. Απαραίτητα επίσης για την επιστροφή είναι τα παραστατικά πώλησης.
Για λόγους υγιεινής τα παρακάτω προϊόντα ΔΕΝ επιστρέφονται:
Eyeliners, Mascara, Lip Gloss, Μάσκαρα Φρυδιών, Βερνίκια (και Βάσεις Βερνίκια, Top Coats Νυχιών, Θεραπείες Νυχιών), Τριχολαβίδες, Νυχοκόπτες, Ψαλιδάκια Νυχιών, Μολύβια Ματιών, Μολύβια Χειλιών, Μολύβια Φρυδιών).
Τα έξοδα αποστολής και συσκευασίας καλύπτονται απο την πλευρά μας μόνον στην περίπτωση όπου η επιστροφή είναι απαραίτητη λόγω δικού μας λάθους. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η μεταφορά των προϊόντων στην έδρα μας γίνεται με ευθύνη και έξοδα δικά σας.